Istoria Nupo
Istoria Nupo și a produselor noastre datează din 1981. ”Nupo” este combinația cuvintelor Puterea Nutrițională (Nutritional Power = NuPo).
Nupo a fost dezvoltat în 1981, la spitalul Hvidovre, de omul de știință de frunte din domeniul obezității, Dr. Fleming Quaade. Nupo oferă produse dietetice pentru cei care doresc să înceapă un proces de slăbire, dar și pentru cei care vor să mențină o greutate stabilă.
Nupo există de 42 de ani. Compania este daneză și este formată din entuziaști care se află în sediul companiei din vestul Copenhagăi, unde lucrează la dezvoltarea, producția, marketingul și vânzarea atât pentru piața daneză, cât și pentru cea internațională.
Etape Importante în istoria Nupo
2022
Start up in Romania
2021
Nupo aniversează 40 de ani.
2019
Nupo lansează noul site
2019
Startup in Malta
2018
Startup in Hungary & Holland
2018
Relansarea Dietei Nupo cu un nou design
2018
Lansarea SLIM BOOST
Nupo introduce 3 elemente noi; Fill My Tummy, Burn My Fat & Block My Carbs.
2016
Lansare produse Nupo in China
2016
Nupo este achiziționat de către IBL Holding
2010
Începe exportul de produse Nupo
Nupo începe să exporte în Slovenia, Croația, Irlanda și Slovacia.
2010
Shake-uri Noi
Un nou Shake: Mango Vanilla, este lansat împreună cu Blueberry Pomegranate and Vanilla Banana.
2009
Un Nou Baton
Categoria de batoane este lansată. Primele sunt Blueberry Snack Bar și Cranberry Snack Bar – noua linie de produse înlocuitoare de masă.
2008
Redesign Nupo
Brandul Nupo are parte de un design nou. Gama este completată cu shake-uri noi: Cocoa și Caffe Latte, un baton: Caramel și două supe: Spicy Thai Chicken și Vegetable.
2006
O nouă categorie de produse
Gama de produse înlocuitoare de masă este introdusă cu noile batoane și shake-uri gata preparate.
2005
Nupo – A lifestyle brand
Nupo introduce un nou design de ambalaje și arome îmbunătățite.
2003
Nupo lansează programe de dietă online via nupo.dk
1998
Nupo introduce supele calde
Nupo extinde gama de produse cu noile supe calde: Diet Soup – Asparagus & Diet Soup – Mushrooms.
1996
Nupo este lansat în Scandinavia și devine rapid brandul cel mai important de pe piață.
1985
Cererea este în creștere
Cererea este în creștere și distribuția se extinde
1985
Nupo este cel mai bine documentat produs de dietă de pe piață
1984
Nupo este lansat în Danemarca
1983
Nupo primește permisiunea de a combina vitamine cu pudra nutritivă
1981
Cea mai documentată dietă
Sunt efectuate numeroase teste clinice.